ΝΕΑ

   

Στους τέσσερις φιναλίστ παγκοσμίως για την καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού

05/10/2012


Στους τέσσερις φιναλίστ παγκοσμίως για την καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού

Μεγάλη επιτυχία αποτελεί η διάκριση της ARTION Conferences & Events στους τέσσερις επικρατέστερους παγκοσμίως για το βραβείο καλύτερης καμπάνιας μάρκετινγκ που απονέμει η Διεθνής Ένωση Οργανωτών Συνεδρίων (ICCA Best Marketing Award). Η καμπάνια παρουσιάζει την επιτυχή διεκδίκηση της διοργάνωσης του 37ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Αρχιμαγείρων της WACS στην Αθήνα το 2016, υπό το πρίσμα ενός ιδιαίτερα βεβαρημένου κλίματος για μια ελληνική, και μάλιστα ιδιωτικής πρωτοβουλίας, υποψηφιότητα. Τη διεκδίκηση της διοργάνωσης του Συνεδρίου συντόνισε η ARTION Conferences & Events για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων Ελλάδος.

Η Διεθνής Ένωση Οργανωτών Συνεδρίων επέλεξε τέσσερις φιναλίστ, τρεις δημόσιους οργανισμούς και μια ιδιωτική εταιρεία, την ARTION. Η τιμητική αυτή διάκριση έρχεται ως επιστέγασμα μιας διακαούς προσπάθειας της εταιρείας για εξωστρέφεια. Η ARTION Conferences & Events, επιθυμώντας να αξιοποιήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο τη μοναδική αυτή ευκαιρία να προβάλει μέσα από την υποψηφιότητά της τη δυναμική της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική κοινότητα προετοιμάζεται πυρετωδώς για μια άρτια παρουσίαση. Έχοντας προκριθεί στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού, συναγωνίζεται για το πολυπόθητο βραβείο μαζί με το Kuala Lumpur Convention Centre (Μαλαισία), το Meet Taiwan (Ταϊβάν) και το Netherlands Board of Tourism (Ολλανδία).

Η καμπάνια μάρκετινγκ της ARTION επικεντρώνεται στην προσπάθεια διεκδίκησης ενός συνεδρίου παγκόσμιου βεληνεκούς στο πλαίσιο ενός δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος και στην προσπάθεια «ανάκτησης της χαμένης εμπιστοσύνης» για τον τουριστικό προορισμό της Ελλάδας και της Αθήνας ειδικότερα. Δυνατά σημεία της καμπάνιας αποτελούν οι στοχευμένες κινήσεις επικοινωνιακής στρατηγικής για την ανατροπή του αρνητικού κλίματος απέναντι στη χώρα μας, καθώς και η ιδιαίτερα πετυχημένη οπτική ταυτότητα του Συνεδρίου που αποτελεί εικαστική παράφραση του αρχαιοελληνικού ναού με στοιχεία-σύμβολα της μαγειρικής τέχνης. Την οπτική ταυτότητα υλοποίησε το δημιουργικό γραφείο της Θεσσαλονίκης togetherdesign.

Το ICCA Best Marketing Award πραγματοποιείται από το 1997 κάθε χρόνο από τη Διεθνή Ένωση Οργανωτών Συνεδρίων και αποτελεί φόρο τιμής στα μέλη του ICCA για την εξαιρετική απόδοση και τα επιτεύγματα τους στην προσπάθεια να προωθήσουν έναν τουριστικό προορισμό ή προϊόν. Οι συμμετοχές ποικίλλουν και κυμαίνονται από ολοκληρωμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και προώθησης ενός τουριστικού προορισμού ή ενός προϊόντος μέχρι και πρωτοβουλίες προβολής και προώθησης από ιδιώτες. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν όλα τα μέλη της Διεθνούς Ένωσης Οργανωτών Συνεδρίων (ICCA).

Η τελική παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις 23 Οκτωβρίου στο ετήσιο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Οργανωτών Συνεδρίων στο Πουέρτο Ρίκο, ενώ τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας (600 μέλη παγκοσμίως) θα γίνουν γνωστά την επομένη, 24 Οκτωβρίου 2012.