ΝΕΑ

   

Ενημέρωση Υφυπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού για την κατάσταση της ελληνικής συνεδριακής αγοράς

14/06/2010


Ενημέρωση Υφυπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού για την κατάσταση της ελληνικής συνεδριακής αγοράς

Συνάντηση με τον νέο Υφυπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού, κ. Γεώργιο Νικητιάδη πραγματοποίησε την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010 αντιπροσωπεία του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο, κ. Ντίνο Αστρά, τον Αντιπρόεδρο, κ. Παναγιώτη Ποδηματά, τη Γενική Γραμματέα, κα Σίσσυ Λυγνού και τον Επίτιμο Πρόεδρο – Μέλος Δ.Σ., κ. Δημήτρη Μάντζιο.
 
Κεντρικό θέμα συζήτησης αποτέλεσε η πρόσφατη Εγκύκλιος του ΕΟΦ, άρθρα της οποίας δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα λειτουργίας στους Οργανωτές Συνεδρίων και οδηγούν στην ακύρωση ή την αναβολή σοβαρών επιστημονικών συνεδρίων, που αφενός αποφέρουν ένα σημαντικό έσοδο στην εθνική οικονομία και αφετέρου προσφέρουν πολλά στην επιστημονική κοινότητα. Τα μέλη του HAPCO ενημέρωσαν τον Υφυπουργό για τις προτεινόμενες αλλαγές άρθρων της Εγκυκλίου, που ήδη έχουν κατατεθεί στον ΕΟΦ, ενώ συμφωνήθηκε για την άμεση επίλυση του θέματος να πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού, Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ΕΟΦ και HAPCO.
 
Κατά τη συνάντηση ο Υφυπουργός εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού συνεδριακού προϊόντος, αναγνωρίζοντας τον καταλυτικό ρόλο των συνεδρίων και εκδηλώσεων στην ενίσχυση της εθνικής και τοπικής οικονομίας. Προς αυτή τη κατεύθυνση, πρότεινε -και βρήκε απόλυτα σύμφωνα τα μέλη του Δ.Σ. HAPCO- τη δημιουργία τοπικών Γραφείων Συνεδρίων (CVBs) στις κεντρικές περιφέρειες της Ελλάδας και ειδικού γνωμοδοτικού οργάνου, που θα εδρεύει στο Υπουργείο και θα συντονίζει τη λειτουργία των CVBs. Στόχος αυτής της νέας σύστασης θα είναι η χάραξη στρατηγικής στα συνέδρια και στα ταξίδια κινήτρων.
 
Τέλος, μεταξύ άλλων θεμάτων, συζητήθηκε εκτενώς και το θέμα προβολής του ελληνικού συνεδριακού τουρισμού, για το οποίο ο HAPCO αιτείται επανειλημμένως εξειδικευμένες και στοχευμένες δράσεις από την ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού, όπως βεβαίως και την ένταξη του συνεδριακού προϊόντος στη διαφημιστική καμπάνια της χώρας.