ΝΕΑ

   

Ειδικές Τιμές από το Επιστημονικό Marketing Management στους Συνέδρους του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου & Workshops HAPCO

22/02/2010


Ειδικές Τιμές από το Επιστημονικό Marketing Management στους Συνέδρους του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου & Workshops HAPCO

O HAPCO – Hellenic Association of Professional Congress Organizers διοργανώνει στις 4-5 Μαρτίου 2010 το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο & Workshops στο «ΘΕΑΤΡΟΝ», του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», έχοντας ως απώτερο στόχο τη βέλτιστη «Διαχείριση Αλλαγών στη Συνεδριακή Αγορά». Σημειώνεται πως το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο του HAPCO, όπως και όλα τα προηγούμενα, φέρει τις αιγίδες του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού – ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του τουριστικού και κατ’ επέκταση του συνεδριακού τουρισμού, που επιθυμούν να παρακολουθήσουν μια σειρά θεματικών ενοτήτων & workshops, αλλά και να συμμετάσχουν ενεργά σε έναν εποικοδομητικό διάλογο, τα αποτελέσματα του οποίου θα αποτελέσουν «πυλώνες» δράσης για το μέλλον.

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ήδη ξεκινήσει και το ενδιαφέρον της αγοράς προβλέπεται για ακόμη μια φορά μεγάλο, δεδομένου ότι σημαίνοντα πρόσωπα της Ελληνικής και Διεθνούς συνεδριακής αγοράς θα δώσουν δυναμικό «παρών», μεταφέροντας στους Συνέδρους του HAPCO πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις.

 

To «Ε.Μ.Μ.» συμμετέχει και πάλι στο ετήσιο συνέδριο του HAPCO – ως Χορηγός Επικοινωνίας – ενώ φέτος για όλους τους συμμετέχοντες προβαίνει σε μια εξαιρετική προσφορά, μειώνοντας στο 50% το κόστος κάθε νέας Εταιρικής Συνδρομής. Έτσι, όσοι εγγραφούν και συμμετάσχουν στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο του HAPCO δικαιούνται έκπτωση 50% για κάθε εταιρική συνδρομή στο «Ε.Μ.Μ.». Με κάθε νέα εταιρική συνδρομή στο περιοδικό, οι Συνδρομητές αποκτούν τον προσωπικό τους κωδικό, ο οποίος τους δίνει την πρόσβαση σε πάνω από 1.700 σπάνια άρθρα Μάνατζμεντ, γνωστά ως «Tα Classics» του «Ε.Μ.Μ.»!



Ένας Θησαυρός για τον Σύγχρονο, Ανήσυχο Μάνατζερ!

Αποκτήστε, λοιπόν, πρόσβαση στη Δια Βίου Επιμόρφωση: www.morax.gr
 
Επιστημονικό Marketing Management
22 χρόνια Προσφοράς στο Σύγχρονο Μάνατζμεντ. Ρωτήστε!