Τα G Hotels φιλοξένησαν  την ετήσια έκθεση του «Gruppo Triveneto»

05/11/2018

Τα G Hotels φιλοξένησαν την ετήσια έκθεση του «Gruppo Triveneto»

Τα G Hotels στην Καλλιθέα Χαλκιδικήs φιλοξένησαν την ετήσια έκθεση του «Gruppo Triveneto», κορυφαίου ιταλικού Ομίλου Υδροηλεκτρικών Προϊόντων τον Οκτώβριο του 2018. 68 εταιρείες του ομίλου, εκπροσωπούμενες από ανώτερα στελέχη, παρουσίασαν τα προϊόντα τους στις συνεδριακές εγκαταστάσεις του Athos Palace και περισσότεροι από 1.200 αντιπρόσωποι της βιομηχανίας ήρθαν από την Ιταλία. Οι επισκέπτες διέμειναν στα ξενοδοχεία Athos Palace 4 *, Pallini Beach 4 * και Theophano Imperial Palace 5 *.

περισσότερα...

Customer Experience: Ο σχεδιασμός εμπειριών, ξεκινά από τον άνθρωπο

05/11/2018

Customer Experience: Ο σχεδιασμός εμπειριών, ξεκινά από τον άνθρωπο

Ολοκληρώθηκε το CX Summit, το πρώτο ελληνικό συνέδριο το οποίο εστίασε αποκλειστικά στο Customer Experience, σε ένα εύρος που κάλυψε retail, physical experiences, services και digital. Το CX Summit πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου στην OTEAcademy από το MarketingWeek και την Boussias Communications.

περισσότερα...

TECH@CORE, Η συνάντηση των IT Leaders

05/11/2018

TECH@CORE, Η συνάντηση των IT Leaders

To IT Director’s Forum 2018 ολοκληρώθηκε με επιτυχία για 13η συνεχόμενη χρονιά, με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 350 καταξιωμένων IT Leaders.Στο πλαίσιο των εργασιών του το φετινό συνέδριο ανέδειξε τον ρόλο του IT εντός της επιχείρησης αλλά και το γεγονός ότι το IT αποτελεί τον πυρήνα της.

περισσότερα...

Η ERA κερδίζει για την Αθήνα τη διοργάνωση  του 1st World Biogas Association Congress.

30/10/2018

Η ERA κερδίζει για την Αθήνα τη διοργάνωση του 1st World Biogas Association Congress.

Μετά από συντονισμένες προσπάθειες της ERA και της ΚAFSIS ο Παγκόσμιος Οργανισμός Βιοαερίου (World Biogas Association) επιλέγει την Αθήνα για την πραγματοποίηση του πρώτου επίσημου παγκόσμιου συνεδρίου Βιοαερίου (World Biogas Association Congress)

περισσότερα...

«The best way to be remembered is to be memorable!»

30/10/2018

«The best way to be remembered is to be memorable!»

«The best way to be remembered is to be memorable!». Αυτή είναι μία από τις βασικότερες παραδοχές και για τα brands σήμερα, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει ότι, είναι πιθανόν να πραγματοποιήσουν αγορά μετά τη συμμετοχή τους σε εκδήλωση ή εμπειρία ενός brand, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη δημιουργία θετικών συναισθημάτων για το brand.

περισσότερα...